O mnie , polce ktora jest od lat francuska
O autorze
Kategorie: Wszystkie | Amour | Babskie gadanie | Male co nie co | Pasja | Santé | Tak ogolnie
RSS
środa, 13 czerwca 2007
Mam w glowie tysiace tekstow.... Niestety nadal miedzy praca ( w tym tygodniu jestem SAMA, w przyszlym bedzie nas AZ DWIE!!!! ( zamiast 4 i pol)) szalenie interesujaca i teatrem ( cale szczescie ze mam moj teatr ktory pozwala mi trzymac sie "emocjonalnie"), nie mowiac juz o zyciu towarzyskim naprawde nie mam czasu na pisanie.... Mam nadzieje ze kiedys bede miala wiecej czasu.... A tak naprawde, to dlaczego jest tak duzo cudownych rzeczy do robienia i tak malo czasu w zyciu na ich wykonywanie ????? Moja kochana Babunia mowila "Odpoczne sobie jak juz bede w grobie, tam bede miala na to czas...." ( juz chyba o tym pisalam....widocznie juz sie starzeje bo ciagle sie powtarzam), i ja zdaje sie tez bede robila jak ona.....